Khamis, Jun 04, 2009

Kool giler.

Aku nampak ada manusia pakai baju ini pergi tengok filem Terminator 4. Wow, rupanya baju ini kelihatan kool. Macam hendak memiliki satu. Tapi, bila tengok harganya, memang ngancam habis. Tengok sudah.





Berita buruk.

Fizikal komputer aku yang besar gedabak sudah rosak teruk (hardware). Dah malas hendak mengeluarkan sedikit sumber kewangan untuk benda elektronik yang sudah berusia lebih 3 tahun.

Ada siapa berminat dengan komponen lain, seperti RAM, cakera keras (hard disk 250 GB), DVD Combo Drive dan sistem penyejukan komputer aku?

Aku juga tengah mencari pembeli LCD Monitor 17 Inch, rasanya memang tak berminat kot. Sekarang zaman wide-screen. Mana main petak-petak lagi. Harga boleh dirunding, hanya untuk manusia yang berada di Korea sahaja.

Ini antara sebab aku tak ada minat mengisi entri baru, atau bermain dengan program CATIA dan MATLAB. Ini juga sebab, aku banyak menghabiskan masa di komputer orang lain. Sebab aku jarang online, juga disebabkan ini.

Bagus juga, rosak ketika waktu genting begini. Aku banyak membaca buku-buku sekolah, secara tak langsung aku kelihatan skema dengan buku bersepah diatas meja. Aku memang skema pun, cuma sekarang terlebih skema. Lagi teruk. Berita sukan, gosip artis, masalah dunia dan terbaru stadium di Terengganu runtuh pun aku tahu dari mulut orang lain.

Adeh, macam mana nak kumpul duit nak jaga anak dara orang ni? (Ada kawan aku, sibuk memikirkan duit nak kahwin sangat. Aku rasa tempiasnya sedikit)

Kebosanan mencipta kelainan.

1 ulasan:

zaiy berkata...

stadium terengganu runtuh, nasib baik takde event waktu tu. kalau tak,......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...