Rabu, Oktober 22, 2008

Chuck Bass.

Watak Neo dalam filem The Matrix masih aku minat sampai sekarang. Tapi ada satu watak drama yang bakal masuk dalam senarai pendek watak lelaki yang aku minat. Biasanya lelaki macam aku ada pelakon wanita diminati, aku ada juga. Tapi senarai panjang. Watak lelaki sikit sahaja. Sebab itu aku mampu senaraikan.

"Wow," terpegun aku. Pengarang novel Gossip Girl mencipta watak yang ada perangai buruk tapi sifat maskulin disitu. Chuck Bass...

Aku baru habis menonton drama Gossip Girl musim kedua, episod 7. Tak sangka Chuck Bass buat balik apa yang dia kena masa episod 1 pada awal musim. Aku sudah ceritakan entri aku pada pos terdahulu, mengenai 'three words, eight letters and i'm yours".

Eh, ramai ke lelaki macam layan Gossip Girl? Sikit sahaja rasanya, kebetulan Gossip Girl ditayangkan pada hari yang sama Prison Break ditayangkan, layan. Sekali harung dengan One Tree Hill.

Chuck Bass. Mahu sahaja aku letak dialog antara Blair dan Chuck Bass. Tapi malaslah pula.

Semalam aku baru sahaja habis 'exam' subjek-subjek 'core'. Aku mahu tidur tengahari, sebab petang nanti ada perkara aku perlu lakukan. Melawat pejabat pos berhampiran kediaman aku. Hantar apa?

Biarlah rahsia...(aku tak minat Siti Nurhaliza.)

1 ulasan:

blurryfella87 berkata...

kalo ko tak tulis:aku tak minat Siti Nurhaliza, aku tak tau pun tu lg Siti..lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...