Sabtu, Julai 14, 2012

Dunia itu memang kecil, dan penantian itu menyeksakan.

Bila sesuatu yang jarang dilakukan, selalu dilakukan, akan jadi satu kebiasaan. Dan, pelalian terhadap perubahan telah sesuatu yang normal.


Dunia itu memang kecil. Hari ini tak sangka aku berjumpa dengan orang yang aku jumpa sekali sahaja, dah jadi 2 kali jumpa dalam seumur hidup.

Juga...

Penantian itu memang menyeksakan. Tapi, kita akan lupa penyeksaan itu. Jikalau ada yang sudi menemani kita dalam tempoh itu.






Ouh!

Aku rindu tempat belajar aku.

Kawan lama, padang bola, bilik 'ghetto', rooftop Kirin, bilik enjin, bilik media. Segalanya.







Berharap sesuatu yang tak pasti, adalah sia-sia. Tapi itulah sekurang-kurangnya, menjadi insan yang mempunyai impian yang tinggi. Aku berani berharap pada sesuatu.

Macam Amy Mastura kata, tanpa keberanian impian tidak akan jadi kenyataan.



Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...