Ahad, September 25, 2011

Umpama Twitter.

Masa aku mempunyai Twitter, ramai orang sibuk mendaftar Facebook. Padahal dah berpuluh online game aku main, aku post pada wall tanpa orang kata "Rajin giler kau bukak FB!".

Lepas itu, aku fokus sahaja pada Twitter - memang seronok. Gosip, cemuhan dan pendapat hanya menggunakan 150 ruang huruf (sekarang aku tak tahu).

Sekarang, aku fokus hanya pada blog. FB? Sekadar menjawab pertanyaan orang yang ingin tahu samada aku masih hidup atau tidak. Atau, melihat event-event hebat, contohnya, mendirikan rumah tangga.






Kalau aku jadikan blog ini macam Twitter, mesti korang cakap aku blogger tegar!

Disaat ini, aku cuma nak cakap:

Penat dan puas.

Esok aku cerita.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...