Selasa, Mei 03, 2011

Meng-gedik malam yang esoknya perlu bangun awal.

Aku kadangkala gedik, bila ada orang nak bayar RM 450 seminit.

Tapi untuk bertindak dalam kewarasan, aku tak mahu gedik semacam dalam penulisan blog kali ini.








Cuma!

Aku gembira menikmati cuti 'hari pekerja' walaupun hakikatnya tiada rekod aku datang ke tempat kerja, cuma aku melakukan kerja untuk masa depan. Aku gembira. Bangun lambat di waktu pagi, sarapan pukul 10 pagi. Merayau-rayau di Shah Alam di kala tengahari, singgah ke Mek Dunal untuk santapan pai epal diwaktu tengahari.

Selepas itu tidur petang - tabiat asli sewaktu jadi pelajar sepenuh masa. Bangun pula dicergaskan dengan hayunan badminton, sukan yang aku asyik menyorak tapi tak pernah pukul. Baru aku tahu nikmat main badminton. Baru tahu!

Buka TV...

"Osama Bin Laden is died in Pakistan"

Hurm.







Kroih. Kroih. Kroih.

Tak sia-sia aku tengok Youtube berlatih main badminton.

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

Nadia berkata...

mane satu ko rase best bile main badminton ke tenis..??

jumari jipan berkata...

Fuyoh.
RM450 seminit. masyuk jgk.

Seriusly, baru pernah pukul raket badminton?. Hmm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...