Selasa, Mei 31, 2011

Kerja melanjan sampai 10,000 KM.

Hari ini aku tengok meter - 9,982 KM.

Aku keluar rumah dengan satu azam. Azam aku besar hari ini, satu pecahan rekod dalam catatan peribadi.

Pecut, pecut, pecut sampai 120 KM.




Lepas itu aku perlahankan radio, menikmati saat-saat mencecah 10000 KM. Fuh, fuh. Aku dah boleh bagi alasan kat bos nak servis kereta. Target bulan ini, bahagian Utara Selangor. Daerah Sabak Bernam, area Rawang dan mungkin singgah ke Teluk Intan.

Plan, hujung bulan ke Melaka.
Bulan 9 jelajah Pahang.
Bulan 10 ke Penang, kot.
Bulan 11 ke Terengganu.
Bulan 12 ke Johor Bahru.

Aku tak pakai GPS langsung nak kemana-mana. Ada alat yang lebih terbaik dari GPS.

Kebosanan mencipta kelainan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bulan doblas tu g jelajah jb ker?dah cantek da tu..boleh datang wed aku skali..yeah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...