Rabu, November 24, 2010

[Tembak Rawak 12] Merayau di perkampungan nelayan.

Berbekalkan kamera orang (kamera jenis gedabak gak, ada lensa besar), aku menyusur lepas Subuh ke tepian pantai. Pantai disini tak selawa pantai di Jinha, tapi bolehlah dari duduk di rumah tumpangan yang serba panas.

Memang beruntung jadi 'morning person', cuma aku tak rakamkan detik matahari naik. Sebab aku tidur tepi pantai!

Balik dari pantai, ini antara gambar yang aku tangkap dan ada dalam simpanan aku.


Hwajin, Pohang [001]

Hwajin, Pohang [001]

Hwajin, Pohang [001]

Hwajin, Pohang [001]

Hwajin, Pohang [001]

Hwajin, Pohang [001]




Aku tengah menulis skrip 'presentation' terakhir aku. Bila aku menulis skrip ini, rupanya banyak benda yang aku dah selesa di sini. Ada bait kesedihan tengah mengulit. Ah, peduli apa kan? Asal aku dapat perhatian dari audiens dan pemeriksa penyampaian aku, sudahlah.

Boom!

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...