Rabu, November 24, 2010

Dokumentari kehidupan.

Dunia akhir zaman, dalam kitab yang pernah aku baca mengatakan akan berlakunya banyak fitnah. Dimana-mana, dan aku dapat gambaran itu...bila aku tengok Facebook.

Gosip liar.

"That would be when everyone is putting everything up on Facebook. I don't know what your generation's fascination is with documenting your every thought but I can assure you they're not all diamonds."

Easy A.


Antara sebab lain Facebook mendapat sambutan yang galak di Malaysia, kerana...suka sibuk jaga tepi kain orang. (faktor lain, nak mempopularkan MLM)

Aku rasa beruntung zaman sekolah tinggi aku tiada kemudahan akses yang senang ke 'media'. Kalau tidak mesti banyak kali aku menghadap penolong kanan sekolah.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...