Selasa, Oktober 26, 2010

Nasib baik tak kena lempang sebab tanya pasal saiz bra.

Aku nak pesan, kalau kau tu dah cukup dewasa nak sebut benda yang patut kena explain baik-baik kat budak-budak, contoh pasal saiz bra, kehidupan seksual, jangan bangkitkan perbualan ini depan budak kecil.

Aku pernah tanya, "Akak, saiz bra kan...apa dia?" kat makcik aku.

Nasib baik aku tak kena tempeleng.

Kalau kau masih belum tahu juga, sila tengok blog ini: My Beautility Diary.






Maaf. Ini agak seleksi pervert. Sekurang-kurangnya umur aku 13 tahun dah tahu 34C apa maksudnya.

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

fairus berkata...

Aku dah kawin, isteri aku punya pon aku tak tahu saiz ape ke.. Tak amik pot..

- koroe - berkata...

aku penah bace mcm mane nk kire saiz nye..tapi dah lupe..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...