Ahad, Oktober 10, 2010

"Aku rasa, aku ada bakat berkebun la..."

Malam Ahad berlalu seperti biasa, mengharapkan ianya berpanjangan...

Aku terkumat-kamit menghafal nota pemberian lecturer.




"Aku rasa, aku rasa...aku ada bakat berkebun la. Study tak boleh, ini tak boleh,"




Gelaklah aku berdekah-dekah memecah malam Ahad setelah mendengar rungutan budak sebilik aku.
Aku ada perasaan nak jadi macam Optimus Prime dalam Transformer, bila tahap tensi menghafal.

Sekurang-kurangnya, boleh bertukar jadi treler panjang dan pecahkan bangunan 2 engineering, cilok soalan tahun lepas.

Kebosanan mencipta kelainan.

3 ulasan:

- koroe - berkata...

mane kaitan entry ngan tajuk...

kebun farmville ke..

hahahahaha~

DandelinoiD berkata...

ada la...

hahahaha..farmville pebender, nak cucuk tanam betul2 la.

Linlin berkata...

aku rs aku x de bakat bercucuk tanam. tp nak bercucuk tnm. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...