Jumaat, Mei 14, 2010

Ramai sudah lelaki memiliki kasut ZARA.

Aku mendapat inspirasi menulis tentang kasut bila terbaca Twitter, Amirzaxx.

Tentang cuaca yang sejuk...

"Is winter coming again, maybe next week. Patutlah Zara tak tukar stok!"



Kaki Matin

Kaki En. Matin. Entah sihat ke tidak dia di SKK.


Betul. Ramai aku lihat lelaki yang aku kenal sudah minat pada kasut ZARA.

Anas kata, 

"Aku dah tak pakai kasut Vans or Converse. ZARA best dow!"







Aku ada 5 pasang kasut:
1. Kasut bola untuk padang biasa.
2. Kasut bola untuk futsal.
3. Kasut untuk berlari dan skipping.
4. Kasut untuk ke kelas.
5. Kasut untuk hari hujan.

Tapi aku tak pakai kasut pun sekarang. Aku pakai selipar flip-flop.
Orang kata, orang cool pakai Croc.

Macam hodoh je ber-Croc. Tak gitu?

HAHA.

CROC cool dowh! 

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...