Isnin, Mei 03, 2010

"Masukkan benda ni dalam blog!"

Tu pesanan senior aku, Ajoi mengenai hadiah cabutan bertuah.


Ajoi tanya, "Apa benda dalam tu?"
Aku jawab, "Biskut, tupperware. Eh, Maggi!"

Macam bodoh kan, aku terkejut dapat Maggi Kari.

Ajoi kata, "Ha, Maggi je? Kau cerita dalam blog kau!"
Aku kata, "Haha, tak ada kot,"


Semalam. sebab penat sangat aku keluarkan semua isi beg termasuk bungkusan Maggi tadi ke hujung katil.  Baru tadi, aku lapar dan penat untuk berjalan. Aku hanya memikirkan bungkusan Maggi semalam. Isi dalam Maggi sudah renyuk, itupun aku jumpa tepi katil.

Kesian Maggi tu. Nasib baik Maggi tidak boleh berkata. Kalau boleh pasti akan bersuara sebegini:



Bersyukurlah dengan apa yang diberi-Nya.




Kebosanan mencipta kelainan.

1 ulasan:

oat berkata...

teringat cita bersamamu.ada satu keluarga tu.budak2 tu nak sangat makan kfc sebab mak diorang x mampu nak belikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...