Rabu, Februari 10, 2010

Kondom Straw-berry Cokolat

Aku tak tahu yang buah strawberry yang dicurahkan coklat menjadi popular sejak majlis pertunangan/perkahwinan Dato Siti Nurhaliza. Aku tak tahu, dan bagi itu tak penting.

Yang penting...aku tahu macam mana nak buat Strawberry yang dicurahkan coklat, lebih kurang macam ketika Dato Siti buat dan aku suka makanan itu!

Terima kasih kepada chef Norsi yang ajar serba sedikit tentang makanan ini.



Kawan aku, lelaki, nak bertunang...dengan salah seorang pembaca blog ini dan kerap kali juga meletakkan komen dia disini.

Itu tak jadi masalah.


Bagus sungguh kawan aku ni. Baru je plan nak masuk tunang. Dah fikir nama anak, berapa anak hendak dilahirkan, apa nak buat, apa kena buat, sistem perancangan keluarga, nama-nama anak untuk kedua ketiga. Bla, bla, bla, bla...

Pandangan jauh sungguh kawan aku ni...

Aku memang respeklah pasangan mereka ini. Aku doakan mereka bahagia sepanjang masa.



Yang menjadi MASALAH-nya...

Masa sembang-sembang itu adalah wujud cerita pasal sistem perancang keluarga. Habis-habis pun kena dekat kondom. Kawan aku mula dulu dengan kondom perisa pisang. Lepas itu strawberry. Aku boleh terima lagi sebab memang banyak dijual disini, cuma aku tak berkesempatan untuk membeli dan mencubanya.

Kawan aku ni, tiba-tiba kaitkan dengan strawberry coklat yang haritu makan dengan kondom.




Gila. Perasaan aku terasa cilaka syi-la-ke sungguh.

Aku dah terbayang-bayang strawberry yang dicurahkan coklat....dan ada lingkarang kondom disekelilingya.

PS: Demit!

Kebosanan mencipta kelainan.

4 ulasan:

zeeyazain berkata...

itu geli

jijie berkata...

aiyak...

erk...

Judiene berkata...

its weird but i think i'm dare enough to try it
ahahahahaa!

DandelinoiD berkata...

jije: mesti tak terkata kan..?

judiene: pliz...try!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...