Isnin, Oktober 05, 2009

Cari aku dalam video ini.

Ini video budak batch aku buat sempena Hari Keluarga PPMK 2009. Ianya memenangi juara pertandingan.

Masa tengok sekali lagi secara ramai-ramai, ada orang tanya:

"Dib, pehal kau ada kat dalam video ni?"

Aku jawab 'entah'. Sebenarnya, aku adalah manusia yang betul, di tempat yang betul pada waktu yang tepat. (Right man, right place, right time?).




Siapa perasan aku dalam video ini? Nyatakan apakah warna pakaian itu?

Aku ada banyak gambar yang berjaya ditangkap semalam. Tapi, aku sebut nama pemilik kamera adalah En. Sood, ramai akan menunjukkan muka mengatakan "Lambatlah nak tengok gambar aku cam gitu,". Komen aku, adalah tiada komen. Semua orang ada komitmen sendiri, bukan?

Aku manusia yang jarang kelihatan untuk tontonan umum, tapi bukan atas sebab kurangnya pendidikan sosial. Ketika di Hari Keluarga, ramai jugalah manusia aku berjumpa. Dan, ada ramai yang tak percaya aku adalah si Mr. Dandelinoid. Di kalangan yang sudah kenal pula, ada juga yang ingin muka mereka masuk kedalam salah satu entri aku. Malangnya, gambar kamu ada dalam kamera orang lain (baca perenggan atas untuk penerangan kenapa). Maka, kena tunggulah aku menyedut gambar itu bila cuti musim sejuk 3 bulan lagi.

Harap bersabarlah erk!

Berbalik video tadi, patutkah Petronas membeli iklan ini? Aku bagi sokongan padu untuk video ini.

Tanniah kepada tukang cerita, pelakon utama, pelakon tambahan, dan sesiapa yang terlibat secara tidak langsung.

Kebosanan mencipta kelainan.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nice one

nizam baharin berkata...

eleh..kau yg pakai hooded petak2 tu kan? ahahhahah :P

DandelinoiD berkata...

ala...ko diam2 je sudey.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...