Jumaat, Mei 29, 2009

39 Kali, Jangan sampai 40!.

Suatu petang dalam kelas Thermodynamics,

"Wei, ko cakap aku pandai, bijak...40 kali!"
"Ok, ko pandai, ko pandai..."
"Dah cukup 40 ke?"
"Tak, 39 kali. Aku tak nak ko pandai!"
"Haha..."

Kalau aku selalu berkawan dengan budak pandai, aku akan jadi gila. Aku akan tertekan. Baik pilih kawan yang biasa, sengal pun ada, bengap pun tak kisah, yang penting boleh buat lawak tanpa batasan.

Aku mempunyai kawan yang pernah hisap ganja sebelum datang ke sekolah, tapi aku tak pernah pun hisap ganja. Semuanya, kena pandai jaga diri. Bila diri rosak, nak salahkan kawan macam tak wujud keadilan disitu, kan?.

Rasa-rasanya, diri kamu sekarang adalah hasil pergaulan dengan siapa kamu berkawan? Atau, kamu berpura-pura hendak jadi sebahagian mereka?

Kebosanan mencipta kelainan.

4 ulasan:

Zaiy berkata...

diri saya sekarang bukan sebab pergaulan dengan rakan-rakan.

wah22..nak jugak komen.

kebosanan mencipta kelainan.

dandelinoid berkata...

haha...nanti ada award utk pengkomen tetap...

kamu pasti tercalon!

datinISme berkata...

i am M.E...:)

zeeyazain berkata...

x semua yg pandai tuh x sengal...

aku pon tgh lalui situasi dikelilingi insan2 bijak(atau mgkn terlalu sgt skema???)
tension jugak...
tapi nasib baik ade budak2 pandai yg sengal...

hakhak...credits buat mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...