Selasa, April 21, 2009

Playlist Bosan Lampau (Januari-April)

Playlist ini aku buat masa awal tahun, dan ianya menjadi santapan telinga sehingga sekarang. Aku juga masukkan playlist ini ke dalam Ipod aku, menjadi muzik menjelang tidur. Purata lagu ini dimainkan adalah lebih 200 kali (Itunes yang kira). Memang ini playlist bosan lampau.

Thinking Of You - Katy Perry
--> Klip video terlalu ghairah untuk budak kecil.

Gives You Hell - All American Reject
--> Aku bagi kau neraka? Mahu?

Paper Planes - MIA
--> Slumdog Millionaire, filem OsKAR beb!

I Will Be - Leona Lewis
--> Aku peminat Leona Lewis sebab suara dia macam Mariah Carey

Mirotic - DBSK
--> Aku jumpa dalam blog seseorang, sedap pula.

Right Now - Akon
--> Pakcik aku kata lagu ini ditujukan kepada seseorang, siapa?

Love Bug - Jonas Brothers
--> Aku tak suka adik-beradik Jonas, lagu ini je aku dengar, ok?

Gotta Be Somebody - Nickelback
--> Suara serak basah memang kool, kot.

Ternyata - Estrella
--> Mereka memang indah dalam lagu mereka.

Mati Hidup Kembali - Butterfingers
--> Terima Cik Sunnymiso, sebab kamu aku tahu lagu ini

Pari Pari Bawah Angin - Meet Uncle Hussain
--> Anas asyik pasang lagu ini je, layan je la.

Womanizer - Britney Spears
--> Abaikan Britney yang bogel, ingat pada karektor Chuck Bass.

I Hate This Part - Pussycat Dolls
--> Aku tak suka bahagian ini. Itu je.

Sangatsu Kokonoka - Unknown
--> Air mata seliter. Kamu tahu maksudnya?

Hot N Cold - Katy Perry
--> Ada minat Korea pasang lagu ini dalam bas, sejak itu aku suka.

Ghetto - Akon ft Yes R And Ali B
--> Tiba-tiba aku teringat Shi yang promosi lagu ini.

Live Your Life - T.I ft Rihanna
--> Memang tahap nigga habis lagu ini.

Situasi - Bunkface
--> Masa aku balik Malaysia, semua radio jadi gila.

Gee - SNSD
--> Lagu ini tak best mana, cuma gadis tahap gedik berjoget.

Time Through Memories (기억을 걷는 시간) - Nell
--> Ini baru lagu yang tahap terbang di langit.

Tentang Kita - Couple
--> Tentang kami berdua, haha.
Human - The Killers
--> Acapkali di putarkan di Astro, aku siap hafal korus lagu ini.

Di Bius Cinta- Melly Goeslow Dan Yusry
--> Adik aku masukkan dalam Ipod aku.

Under Pressure - Queen
--> Boom,boom ba dee. Lagu ketika tensi.

Crush - David Archuleta
--> Suara dia, wow.

Just Dance - Lady Gaga
--> Sekadar hiburan di bilik ketika sunyi.

In The Ayer - Flo-Rida
--> Astro balik-balik ada lagu ini.

Fall For You - Secondhand Serenade
--> Acap, kawan aku ulang lagu ini setiap malam selama 7 hari.

Dan Sebenarnya- Yuna
--> Mengingatkan aku pada Norah Jones.

Ashita Hareru Kana - Kuwata Keisuke
--> Lagu ini tak bermakna kalau tak tahu apa itu 'peluang'.

Love Story - Taylor Swift
--> Aku di'cop' jiwang sebab dengar lagu ini. Hampeh.

If I Were A Boy - Beyonce
--> Beyonce seorang pengkid atau memang betul-betul feminin?

Guris - Twickhead
--> Lagu dalam KAMI The Movie

Kona Yuki - Remioromen
--> Kejujuran. Air mata seliter juga.

Feeling Good - Muse
--> Bangun pagi dan lihat pokok dan langit.

Paradise - T-Max
--> F4 Korea yang tak best, lagu je best.

1000 Tahun (Mahu hidup) - Butterfingers
--> Lirik yang sempoi dan mantap.

Nal Bwa Kwi Sun - Dae Sung
--> Pengaruh rancangan 'Family Outing'.

That's Not My Name - The Ting Tings
--> Aku lupa tajuk, terima kasih pada Sarini kerana ingatkan.

Nessun Dorma - Paul Potts
--> Artis Opera yang ubah selera aku terhadap dunia seni opera.

Time to say Goodbye - Celine Dione & Anderea Bocelli
--> Aku merindui lagu-lagu lama Celine Dione

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...