Rabu, April 22, 2009

Aku tengah tanam cerucuk.

Kamu pasti tahu bukan apa itu cerucuk?

Setiap hari aku bangun awal, sebab 30 meter dari bilik aku ada kawasan pembinaan bangunan yang aku tak tahu apa benda yang nak dibuat. Dan...setiap hari, aku akan dengar jengkaut lalu lalang, ketukan mesin besar yang menanam cerucuk.

Simpulan dari situasi di atas;

Aku tak boleh tidur sehingga tengahari!.


Aku juga ingin menanam cerucuk (membina sesuatu yang baru), cuba kamu lihat disekeliling blog ini. Ada benda baru bukan?

Pergi buat survey disebelah (Nuffnang), aku betul-betul amat menghargainya. Kamu buat, aku dapat duit dan boleh belanja kamu makan puas-puas. Nak ke tak nak?

Buatlah...kalau kamu bosan.

(Aku tengah mencari layout yang betul-betul plain (rata) tanpa gambar perempuan telanjang dan lelaki yang kelihatan gay, masik tak jumpa. Aiseh!)

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hye
(aku test)

Tanpa Nama berkata...

hehehe..sy sokong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...