Sabtu, Mac 14, 2009

Entah betul atau tidak.

Aku jawab soalan kuiz mengenai tarikh lahir aku. Semua lebih kurang sama dengan kenyataan tentang orang yang lahir pada bulan November. Cuma satu, aku tak suka menjadi doktor...

Sebabnya, aku benci bekerja dengan darah.


"What does your birthday say about you?"



Has lots of extraordinary ideas.
Difficult to fathom.
Think forward.
Unique.
Brilliant.
Sharp thinking.
Fine, strong clairvoyance.
Make good doctors.
Dynamic.
Secretive.
Inquisitive.
Know how to dig secrets.
Always thinking.
Less talkative.
Amiable.
Brave. generous.
Patient.
Stubborn. hardhearted.
Determined.
Never quit.
Hardly become angry unless provoked.
Love to be alone.
Think differently.
Sharp-minded.
Motivate self.
Doesn't appreciate praises.
High-spirited.
Well-built, tough.
Deep love, emotions.
Romantic.
Uncertain in relationships.
Homely.
Hardworking.
High abilities.
Trustworthy.
Honest.
Keeps secrets.
Cant control emotions.
Unpredictable.



Soalan ini aku jawab dari Facebook. Eh, Facebook berubah wajah, Friendster nak ikut pula. My Space yang masih dengan identitinya.

Aku suka Facebook kerana lebih mesra alam dan senang berhubung dengan kawan lama.

Aku neutral pada Myspace. Disebabkan ini ruang band bawah tanah mempromosikan lagu mereka, aku buat juga akaun Myspace.

Aku rasa nak delete sahaja Friendster. Tapi tak nak, sebab banyak kenalan lama ada dalam Friendster. Nak suruh mereka main FB, nanti mereka kata "Tak biasa la"

Apa-apa saja...

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...