Ahad, Mac 15, 2009

[Tembak Rawak] Edisi Pertama: Tembak Rawak 01

Aku ini sekarang cuma mengambil gambar sekeliling secara rawak (bebas tanpa tema). Sekarang aku se-sangat malas nak upload gambar ke dalam FlickR. Baik aku letak disini saja bukan?

Bermulalah episod pertama tembak rawak [TR] yang serba hampeh.

PS: Aku pegang balik kamera aku setelah hampir sebulan tidak berinspirasi dengannya. Terima kasih kepada Vicky dan Christina, mereka menghidupkan kembali minat aku pada kamera aku.

Nak jalan kenalah ada (wang).


Aku teringin nak berambut begini.

Bosan tunggu orang cari barang.


Mc D? Tak best. Tak kenyang.

Ini bukan kelab malam. Ianya kedai piza.

Suka sebelum makan...

...darabkan dengan 2.5. Ianya harga makanan tengahari kami.

Disini aku terjumpa deretan T-W-A-I-Light Saga.

Mulanya ingat 'library', rupanya kedai buku.

Salah satu tembak rawak di kaki jalan.

Itik pulang senja. Kami pun sama.


Eh, banyak sangat pula. Selepas ini 5 gambar sahaja akan di-post.

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha...
hr tu blur kejap aku..
aku ingtkan ko cakap t-light..
sorry2..

Tanpa Nama berkata...

hidup jugak deke dudok dkt korea. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...