Isnin, Mac 23, 2009

Bangun tidur disuruh bergambar...

Semalam aku lepak bilik Mang, bincang pasal kuiz Thermodynamic. Tangan aku gatal buka folder gambar musim luruh dia punya. Serius, aku tergelak bagi nak rak tengok gambar lama-lama di bawah ini.

Dulu, Mang ada buat ekspedisi solo menaiki basikal ke rumah kawan-kawan. Masalahnya, dia datang waktu pagi ke rumah-rumah kawan dia. Cuba bayangkan, sedap-sedap tidur waktu pagi, bangun, ambil gambar. Kena sokong kawan, beb. Nak tak nak...tengah lalok-lalok, ambillah gambar juga...

Hasilnya, aku tergelak tak ingat dunia semalaman... sungguh nostalgia gambar ini. Fahamilah perasaan orang bangun tidur disuruh bergambar...

PS: Maaf gambar diupload tanpa kebenaran sesiapa.




Rumah Pak Nab. Hing dengan dia je sudi bergambar.


Ini paling terbaik antara gambar-gambar lain.


Mereka sungguh 'supportive'. Muka Iman (baju oren) siap senyum lebar lagi.

Aku dan roomate aku. Keji betul riak muka aku, siapa suruh pagi-pagi datang rumah nak bergambar dengan aku.

9 ulasan:

~chocolatte87~ berkata...

haha..
masa tu aku xde pape agi dgn beliau..
sem ni beliau da xmaen beskal kan, dib?
kOmpem beliau bw mOtor g kejut kwn2 nak bgmbar..
haha..~

Tanpa Nama berkata...

anas..mmg rempt sejati la ko!

syahme berkata...

omaigattttt!!lawakkk!!~

dandelinoid berkata...

hak2...anase muka x leh blah...

chocolate: x leh gak jalan2 umah kwn, moto x larat...hak2

tiqa berkata...

*gelak2.

muka bgun tdo. hahaha

tahniah!

sarini berkata...

errr..agak seksi muhaimin di situ...huhuh

dandelinoid berkata...

ja...plg lawak dia la..

Tanpa Nama berkata...

o mai gat~!siamang di atas tgga!seram gle muke..adib mke mcm ap ak xtau nk ckap dah..yg penting sume xhensem mcm ak aa..hahahahahhahahahaha

kinOtitO byti berkata...

ye pun pgi la bsuh muka dulu abg adib oiii....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...