Isnin, Januari 19, 2009

[Bosan Lampau 01] Prescaloni And Montebello.

Walaupun filem-filem di siaran 122 Astro Kirana tak seberapa hebat berbanding HBO dan lain-lain, rasanya itu sudah cukup berbaloi isi masa malam minggu. Filem ‘Prescaloni And Montebello’ adalah kisah mengenai 2 pemilik pizza yang memiliki ramuan pizza berbeza, dan macam biasa elemen romantic diterapkan dalam filem sebegini.

Anak bujang dan anak dara mereka bercinta. Formula biasa, dalam sibuk nak bercintan-cintun, ada masalah. Tak ada masalah tak menariklah cerita mereka kan? Nampak macam bosankan jalan cerita dia kan…

Aku suka cerita ini sebab heroin dia kiut!!!

Aku macam pernah tengok heroin masa aku kecil dulu, tapi bukan tahap kecil dimana aku masih menggunakan botol susu. Bukan-bukan. Masa sekolah rendah, tak pun masa sekolah menengah, tak ingat.

Hari itu adik aku buka siaran Astro Fiesta, ada drama ‘rally’ Roswell. Ha, rupanya heroin yang aku cakap tadi adalah heroin drama bersiri Roswell. Tak ingat nama dia, nanti aku cari dalam Wikipedia.

Tak tipu, masa aku tengok Roswell, dia wanita paling kiut.

HAHA. Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...