Rabu, Jun 25, 2008

100 Soalan Survey!

Erk, rasanya aku bukan manusia yang suka melakukan survey secara rambang yang wujud di laman web mana-mana, tapi 100 soalan yang aku baca dari blog seseorang rasa macam nak buat pula. Mungkin kebosanan memaksa melakukan segalanya...

100 QuestiOns:~

Name?
Mohd Adib Bin Mohd Yazid
Nick Name?
Adib
Age?
21 (Selalu keliru, samada 21 atau 22)
Birthday?
11hb November 1987
School?
Dongyang Technical College
Height?
168 Sentimeter
Blood Type?
O, Owh, penderma universal!
Religion?
Islam
Hobbies?
Entah, macam-macam...
Personality?
Ala kadar, kata lain, sempoi!
When You're The Happiest?
Pergi melancong bukan dengan duit Fa and Ma...
Your Biggest Complaint Currently?
Kenapa aku tak ada teman wanita? (Sebab memilih...adeih!)
What You Wear When You Sleep?
Er, boxer dan T Shirt, musim panas...musim sejuk semua aku pakai...
A Hairstyle You Like On The Opposite Gender?
Rambut panjang paras bahu...opps!
Ideal Woman?
Mmm, pandai masak sudah...cukup segalanya...
Habits?
Gigit kuku apabila bosan...
Favorite Fruit?
Telan semua, yang penting sihatkan badan...
Favorite Vegetable?
Apa-apa selain brokoli...
Guy Celebrities You Think Are Good Looking?
Keanu Reeves...
Girl Celebrities You Think Are Pretty?
Banyak sangat pulak...Scarlett Johnson?
Gadgets?
Ipod Nano, Ipod Shuffle, Mobile Phone, D80...
Numbers You Like?
24 dan 17
My Bad Qualities?
Makan tak tentu hala...
Favorite Music?
Yang ada dalam Ipod aku itulah yang aku suka...
Your Mood Right Now?
Owh, bosan sekali...amat bosan...
What You Want To Do Right Now?
Sit-up, Jogging...yang berkaitan work-out...
A Kid You Like?
Suka budak-budak yang tak takut dengan orang...
Food You Like?
Makan semua, asalkan kenyang...haram janganlah...
Food You Don't Like?
Kalau lapar, balun jer...tutup muka makan brokoli...
Shoe Size?
Selalu lupa, 8 ke 9...?
AmbitiOn?
Saya nak buka coffee house sendiri...
University?
Belum masuk lagi...
A Movie That Made You Sad?
Banyak, kekadang sebab jalan cerita dia terlalu perfek...
A Childhood Dream?
Nak jadi tukang paip, tapi kena gelak dalam kelas...
Motto?
Hari ini adalah matahari terakhir, maka teruskan perjalanan...
Bedtime?
Tak tentu, biasa lebih pukul 12 malam...
Your Future Hope?
Berjalan seluruh dunia tanpa hirau pasal duit...
Do You Think You're The Type That Laughs Easily?
Ketawa, bila-bila...nak nangis entah bila...
Something You Cook Well?
Bila ada nafsu nak memasak, semua jadi sedap...
Where Do You Live Right Now?
Seoul, South Korea...
An Event That Remains In Your Memory?
Duduk sebelah wanita lawa yang pernah sampaikan salam padaku...
What You Say Often?
Tak tentu. "LOL", "This is bad, man", "Owh, damn..."
Have You Ever Gone Out Of Country?
Korea, Australia...tunggu-tunggu, negara menyusul....
Favorite Colours?
Hitam, Orange, Merah, Putih...
Favorite Mall?
Tak suka pergi tempat ramai orang...
When You See A Guy, Where Do You Look First?
Muka...sekali sudah. Tak elok banyak kali...
Love is?
Wind, Sun, Farting, Illusion, bla..bla...
Mother's Name?
Siti Azizah Bte Sujak
Father's Name?
Mohd Yazid Bin Abdul Basir
Mother's Occupation?
Cikgu tadika...
Father's Occupation?
Tak tahu posisi mana, tapi di kilang PROTON...
Dream?
Jadi macam dalam filem JUMPER, terbang sana, terbang sini...
Further Study Or Working?
Belajar memerlukan duit, bekerja menambahkan duit...kerjalah!
Science Or Art?
Dua-dua, cuba menggangu kestabilan otak kiri dan kanan...
Who Is Your Best Friend?
Naim, dia nak request jadi kawan baik aku...
Listening To Music Or Watching Television?
Dua-dua, mana boleh dipisahkan dua benda ini?
Favorite Sport?
Bola sepak, rugby, bola keranjang, bola tampar, formula 0ne...
If You Suddenly Got Million?
Tunaikan rukun Islam kelima, 30 peratus untuk pelaburan, lain?
A Drama That You Had Fun Watching?
Prison Break...masuk penjara sebab nak keluar penjara...
A Movie You Had Fun Watching?
Soalan ini tak sesuai untuk aku, sebab aku movie-mania...
Stress?
Seminggu sebelum peperiksaan...
Destressing Methods?
Aktiviti yang meletihkan badan...antaranya bersukan.
What You Want To Learn?
Psikologi...Art Of Dealing, bahasa-bahasa dalam PBB...
What You Want To Do?
Tidur, masak sebab ada orang nak datang nanti...
If Your Girlfriend Was Dying?
Tak ada teman wanita, tapi kenapa tanya kematian...?
When Do You Feel Like You Hate Yourself?
Buat perkara yang menghilangkan kepercayaan orang...
About Relationships Before Marriage?
Tak suka ber'couple' lama-lama sebelum kahwin...
Lifestyle Principle?
Ingat Allah, ingat keluarga, ingat dosa pahala...
Weather That I Like?
Separa gelap, ada daun jatuh...angin bertiup (Autumn Scene!)
When Is Your TV Time?
Bila ada World Cup, Euro, UCL, EPL..
Precious Friends?
Ada, tapi dia dah...malas nak cakap...
Life Is?
Unik...
Favorite Drink?
Coffee...
Favorite Song?
Memory Remains by Metallica...
Favorite Cookies?
Biskut Danish, kalau ada coklat didalamnya...wow!
If You Break Up With Your Girlfriend, You Would Do?
Aku nak cakap yang aku minta clash walaupun dia nak sebenarnya...
A Teacher You Respect?
Cikgu Saedon yang kuat merokok dan pernah memiliki jentera pengorek...
Introduce Your Family?
Ada 2 perempuan dan 3 lelaki...aku yang sulong.
Happiness is?
Dimana-mana...
A Birthday Present That You Remember Most?
Suapan kek dari pakcik aku bernama Razif...
Favorite Animal?
Naga...walaupun orang kata tak wujud...
Favorite Plant?
Orkid sebab senang nak jaga...
Favorite Season?
Autumn, dah cakap dah tadi...
Reading Or Jogging?
Kenapa tanya benda yang aku buat kedua-duanya?
If You Had To Choose Between Love Or Friendship?
Love is one but friendship is so big...
If The World Was To Come To An End Tomorrow?
Tak ada yang patut buat melainkan ingat pasal mati...
Singing Skills?
Lagu Hey Ya selalu aku nyanyi masa karoeke...
Dancing Skills?
Aku manusia yang segan untuk menari...
Your Theme Song?
Ghostbusters...
Favorite Books?
Penulisan Barbara, Alan Pease dan Dr John Gray...
Favorite Fruit Tree?
Rambutan sebab senang nak lepak sambil petik rambutan...
What Do You Feel About Relationships Where A Girl Is Older Than The Boy?
Perempuan matang dalam situasi ini...bukankah itu bagus?
If You Were To Die Tomorrow?
Bagi aku peluang duduk di kerusi Old Trafford...
Favorite Perfume?
Tak ada yang selalu pakai berulang...
When Do You Want To Marry?
Kalau dah cukup ilmu rumah tangga...susah nak jaga anak orang...
Yourself 20 Years Later?
Tak suka predict masa depan...
A Country You Want To See The Most?
Holland...
E-mail?
Ada kat tepi tu....
What You Want To Say To Those Who Read This?
Aku manusia yang jujur ketika bosan...
Last Word?
Peace...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erm...byk2 aku baca...
ad 1 aku kompius...
tinggi : 168cm
erm...yeke???nak same tggi aku ni..
meninggi dah ko???heheheh...

Tanpa Nama berkata...

ntah, aku membesar kot...
ko x membesar lagi ke..?
biar betul...

abby m berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
abby m berkata...

huhu ,
im bored , so i take this survey ,
boleh kan ? HOHO :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...