Selasa, Februari 19, 2008

Dikala Valentine...Coklat Murah!


Memang bangsa yang menggelarkan diri mereka bangsa Korea dengan meriahnya menyambut Valentine. Kalau kata orang Melayunya, Hari Kekasih.
Biarpun apa bunyinya, tapi hari dicipta oleh siapa entah untuk menghargai kekasih.
Tapi...peduli apa aku.
Haha...
Dikala inilah orang yang menggemari makanan berkafein...iaitu coklat rasa seronoknya membeli-belah coklat dengan kuantiti yang banyak.
(Masih beranggapan coklat tergolong dalam makanan berkafein)
Masa aku tengah menaip cetusan ini, dimulut aku ada biskut berisi coklat.
Nyam...nyam...nyam.
Tapi disebabkan coklat aku rasa dengan senang hati aku merajinkan diri aku...

1.Meregangkan kaki yang jarang bersenam...
(Paling jauh berjalan..GS Mart, tak sampai 200 meter)
2.Cuba belajar mengawal bola dengan kaki kiri
(Tak tahu kenapa aku nak buat, tengok tuisyen kendalian Ryan Gigs rasa nak buat)
3.Mengemas rumah yang separa berhabuk.
(Banyak habis masa di depan skrin komputer)
4.Bermain futsal bersama pelajar Korea sekolah menengah.
(Dah tak ada budak nak main...semua sibuk dotA)
5.Pergi perpustakaan baca buku psikologi.
(Dah lama buku ini dibeli...tak ada masa nak sentuh sebab praktikal)
6.Dengan bersungguh-sungguh menonton segala filem siap dimuat turun...
(Sebab dah nak habis cuti...kena habiskan!)

Opps...tekak dah kering. Aku lupa nak beli air.
Aku kalau nak makan coklat secara marathon kena ada air disebelah.
Kalau tak aku akan batuk pada esok harinya...

Nak buat esok? Duduk rumah...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...