Ahad, Disember 16, 2007

Bahasa KOREA mengajar erti CINTA terhadap diri aku!!!

(Cerita ini diambil dari blog lama saya...proses pemindahan isi blog lama. SEKIAN)

Aku belajar bahasa korea dan setiap hari selalu gak aku menonton darama korea. Aku dengar ayat jiwang korea mmg tahap dewa giler. Tetapi ayat-ayatnya dah jadi pelik sebab dialih bahas ke Bahasa Melayu. Penggunaannya tidak digalakkan, takut awek/balak yang nak ditackle akan muntah 5 hari tak berhenti-henti.

1. Saya tidak tahu siapa di dalam hati awak tetapi dalam hati saya ada awak.
2. Saya tidak percaya cinta tanpa sebab. Saya boleh berikan 100 sebab kenapa saya cintakan awak. Bau awak, warna kulit awak, rambut awak, senyum awak..
3. Di mata awak, saya tak kelihatan ke?
4. Saya ingin, dengan wanita seperti awak, mengalami apa itu sebenarnya cinta.
5. Saya tahu dalam hati awak tidak ada saya, tetapi kenapa hati saya terlalu sakit?
6. Jangan pergi dari saya. Sampai akhir masa saya akan cuba memenangi hati awak, sehingga akhir hayat saya. Ketika itu jika kamu ingin pergi dari saya, pergilah.
7. Saya telah menipu. Menipu mengatakan saya benci awak ada di sisi saya.

Akhir kata, aku ucapkan tanniah kepada kawan2 aku atau sesiapa yg balik malaysia dah berpunya. Aku masih sentiasa ada disini menerokai apa makna, kesan, cara meluahkan apa itu cinta manusia yang dikatakan BUTA!!!

11 ulasan:

Super Shi berkata...

adb! ko kimak!

nama saya berkata...

fuck ko la

-amare- berkata...

adiib..

morgan berkata...

suspek! :D

-syahme- berkata...

jiwang nak mampos...

arepiet berkata...

blahhhh arrr adib ko mmg...!! ehmmmhh ntah...

limac berkata...

hahaha....

-kokuya- berkata...

aku tgk drama , tak perasan lak ayat jiwang dia jiwang mcm tu ...

senah berkata...

perghh..caya la mamat jiwang sorg ni...wat catitan ker setiap kali tgk drama..kalah aku...
kuang2...

zarqazone berkata...

saya telah menipu. menipu mengatakan awak pose sperti itu nampak cute.....

wakakakaa...

dandelinoid berkata...

hek eleh
bajet aku perasan aku kiut
lol ko jer perasan kiut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...