Isnin, Januari 27, 2014

Twitter, Facebook, Instagram. Blah, blah.

Aku ada semua kat atas tu.

Tapi aku tak aktif.

Aku hanya aktif dua benda.

1. Facebook - untuk tujuan bisnes aku sendiri, itu sahaja. Walaupun orang kata aku perlu berganjak kepada Instagram. Aku rasa dah cukup satu.
2. Blog - aku suka medium blog. Ekspresi diri aku, dan aku lebih gemar sekarang - orang sekarang jarang membaca blog. Dan aku tak perlu respon terhadap komen orang.






Jadi aku fokus dua benda ini sahaja.

Aku ada Twitter, dan aku rasa aku malas nak ber-twitter atas sebab dah tak menarik orang yang ber-twitter. Dulu aku penah 'tutup' Facebook, atas rasa bosan.









Alhamdulillah. Semakin hari semakin baik. Semoga apa yang buat hari ini, berterusan dan terus istiqamah. Aku maaf kan semua manusia yang pernah buat aku sakit hati, dan aku minta maaf kepada insan-insan yang lukakan hati mereka.

Kalau rasa apa aku buat sangat-sangat besar kesalahannya, sila PM aku.

Diharap kita bersemuka untuk menyelesaikannya.




Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...