Khamis, Julai 11, 2013

Terlalu banyak sangkut paut.

Aku jarang sekali benarkan orang lain menyentuh hati aku.

Tapi aku berikan peluang - aku bagi kepercayaan.







Akhirnya, hari ini aku merana.

Terlalu banyak sangkut paut.

Jalan yang aku lalu. Kedai makan yang aku singgah. Lagu yang aku dengar.
Nombor yang hafal. Tarikh yang ingati. Wayang yang aku tonton.
Suasana yang aku nikmati. Gambar yang aku tangkap. Kenderaan yang pakai.



Aku cuba lupakan, dan semalam aku meminta bersungguh-sungguh supaya aku tidak merana.





Kebosanan mencipta kelainan.

4 ulasan:

Unknown berkata...

Kuatkan semangat k (^_^)

han_eba berkata...

bunyi mcm putus cinta? apekah?

ermafatiha berkata...

ingat takpe, jadikan pengajaran jgn duk gila bayang.

Tak salah pun ingat benda-benda yg dilalui bersama sebab itu perjalanan hidup.

Ada dtg ada pergi. Kelak satu hari nnti, bila dah bahagia dgn org lain, atau bahagia dgn org tersebut, hati akan tersenyum2 melihat jalan-jalan yg Allah telah lakukan pd kita. huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Pain is a form of forced detachment. Detachment is not that you should own nothing,but that nothing should own you. YM


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...