Rabu, Februari 29, 2012

Terlalu banyak menduga, bahaya kepada naluri.

Hormon aku sekarang terlalu cepat membiak. Sumpah, aku tak tipu. Biasanya kekerapan aku bercukur pada muka hanya seminggu sekali. Ya, seminggu sekali. Betapa lemahnya hormon aku membiak untuk bertukar menjadikan aku seperti Wolverine - mutant idaman, berbulu dada lebat.

(Aku salah seorang manusia yang mula menampakkan bulu kaki hanya bila umur mencecah 17 tahun.)

Sebenarnya, macam sudah hilang tujuan mempunyai blog ini. Seolah-olah menjadi longgokan sampah dengan idea-idea sejagat punah dan perasaan jahanam yang perlu tangisan hati dan ketawa dekah-dekah.

[Owh, malam ini bahasa aku sungguh kesat.]



Hati aku terlalu kecil untuk menyimpan semua perasaan. Sehingga satu tahap ianya hampir berkecamuk, serabut, rimas dan kelat untuk ditelan. Sampaikan satu tahap, aku tak mahu berkata-kata dengan sesiapa, apa-apa topik.  

Sudah tiba masa, aku masuk ke gua aku sendiri.

Mencari ilham.

Adakah pada umur 24 tahun, 3 bulan...mempunyai jiwa kacau adalah satu kebiasaan? Ianya hampir meragut kepercayaan kita letak pada orang yang kita sayang.

[Dengan gaya orang putih.]

"What's going on?"








Selamat menghabiskan hari ini, dengan senyuman dan kelihatan kool-basted.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...