Rabu, Januari 11, 2012

Berjalan dalam hujan sentiasa menjadikan lelaki itu 'cold', bukan 'kool'.

Sebenarnya, aku hendak menulis entri ini - semalam.

Tapi, aku tak menulis sebab utama yang amat lagi penting, semalam.

Jadi aku bersambung hari ini.





Sebenarnya, aku dah malas nak menulis blog. Aku tahu benda ini free, sesuatu yang kreatif, sesuatu yang sangat berharga untuk tatapan hari tua aku, tapi aku dah hilang 'mood' hendak menulis blog. Merasakan, menulis blog bukan sesuatu yang menjadikan kau mempunyai pemikiran yang terlalu kritis dan penuh kritikan.

Macam aku mengalami period bukan?

Tidak.

Aku rasa macam nak meninggalkan blog, dan mempunyai fokus yang lebih besar dari menulis blog.





PS: Less-FB.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...