Isnin, Oktober 17, 2011

Tiada nada dering tanpa lagu Hafiz.

Aku amat meminati lagu Awan Nano. Bila menerobos ke corong radio, segera aku kuatkan suara radio - ke tahap optimum. Aku cuba menikmati setiap lirik lagu. Ber-perasaan (feeling).

Semalam, aku coret cerita cinta orang lain.

Kalau nak cerita cinta aku, boleh. Cuma cerita cinta aku tak berkesempaian, jadi tak seronok nak baca pun. Setiap lelaki ada cerita cinta masing-masing, samada mampu luahkan ke dalam bentuk bacaan global atau tidak, itu belum pasti. Macam dia suka kereta, mampu terjemahkan dalam kata - sporty, rim besar, warna lawa.

Tapi, bila diminta ungkapkan seorang perempuan/wanita - kaku untuk berkata. Ayat yang paling 'safe' adalah - ada sesuatu yang menarik tentang dia.

[Psst...aku tiada isi hendak tulis sebenarnya. Dalam mood karut]

171 ke 172.

Entah celah lubuk mana korang cari blog ini.

Kebosanan mencipta kelainan.

3 ulasan:

Linlin berkata...

x best dowh awan nano..

happycloud berkata...

ingat nak cerita kisah cinta dia, alaaahai

Tanpa Nama berkata...

ceritalaa.....kisah cinta tak kesampaian dandelinoid, pembaca pun nk tahu juge ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...