Isnin, Julai 04, 2011

Hiduplah dengan jadi diri sendiri.

Mengetahui bagaimana 'taste' seorang lelaki umpama mengetahui rahsia besar seorang lelaki.



Sebenarnya, aku sedikit demi sedikit telah menceritakan bagaimana rupa untuk aku gelarkan si 'masa depan'. Cuma aku nasihatkan, andaikata yang baca ini telah tahu apakah 'taste' aku, tapi rasa-rasa diri itu tak ada...

...silalah jadi diri sendiri.

Selepas episod 'amazing' dalam diri aku Sabtu lalu, aku telah melakukan sesuatu yang mampu aku tersenyum hari ini. Malah, pagi tadi aku telah melakukan yang aku rasa nak buat selama ini.

Tahukah apa dia?

Bangun seawal pagi yang mungkin, mengemas katil, membancuh kopi dalam cawan aku sendiri.

(Cawan itu sungguh special giler dalam jiwa aku. Entah kenapa, air yang diminum dari cawan itu lebih bermakna)

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

happycloud berkata...

jadilah diri sendiri.

kbai.

jangan post banyak banyak, nanti kite balik susah nak bace. HAHA

azeyra berkata...

yup,agree...just be yourself..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...