Isnin, November 08, 2010

Balik-balik gelang AC Mizal, bosan giler.

Bosan giler dengan media Malaysia.

Sekarang aku merujuk media Malaysia bukan saja suratkhabar (aku memang jarang baca, sebulan 2 kali kot), TV3 (sekarang pula tak boleh buka, entah-apa-apa). Alik-alik, blog mana-mana aku baca.


Sekarang cerita pasal AC Mizal dengan gelang-gelang dia.

Cubalah cari isu yang boleh memperbaharui pemikiran rakyat. Kes jenayah yang tak berkurang-kurang, kes culik yang tak pernah selesai dan macam-macam lagi. Bukan aku nak kutuk ke apa kerja media yang suka artis itu atau orang ternama jatuh ke apa. Banyak lagi benda yang menarik untuk diketengahkan, dikupas untuk menajamkan minda manusia.


Dem, aku fedap dengan benda sama dari sumber yang sama, bercerita benda sama.

Aku rasa aku nak beli tiket wayang tengok Dua Alam keluaran si usahawan berjaya tu.

Memang dia menyampah, tapi dia buat promosi nak lipat gandakan kewangan.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...