Khamis, Oktober 07, 2010

Kehidupan maya menguntungkan kalau ada blog.

Duduk lepak-lepak baca magazine.

"Owh ini boleh jadi bahan!" Aku olah-olah sikit dalam kepala. Aku tukarkan jadi cerita, lepas itu aku tekan 'PUBLISH POST'. Esoknya, ada orang bagi RM 0.75.



Aku merindui zaman blog aku ketika tahun 2008.
Banyak blog yang memberi inspirasi kepada aku, bukan macam sekarang. Semua nak duit, duit, duit. Aku pun dah kena tempias sikit. "Duit, duit, duit!".

Kalau aku buat cerita pasal iPhone, lepas itu aku cakap aku ikut "KUMPULAN BLOGGER ALAM SEJAGAT", aku letak link-link orang yang aku jumpa, aku yakin korang pun menyampah nak baca. Sebab aku dah bermula begini, merapu dan kadangkala berguna. (Ehem, kadangkala.)

Aku amat appreciate orang yang bagi komen, tapi aku masih orang yang malas hendak membalas komen  mereka. Sebab itu aku masih ditakuk lama.

Follower 126, dan duit Nufnnang RM 0.25 selepas seminggu.

Maaf, aku tipu!
Duit itu dah mampu tukar tiub basikal berpuluh kali.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...