Sabtu, Oktober 23, 2010

Dalam kepala hotak aku, banyak benda sedang berkancah.

Aku rasa otak aku dah ter-explore lebih dari manusia biasa, 3 peratus. Ye ke?



Setiap kali aku habis satu berita/rencana/pendapat/komentar tiba-tiba banyak benda aku fikir. Masa lampau, masa silam, yang sedia ada dan masa depan terutamanya, dari segi efek mendatang.



We woke up in one quite morning. We pray, eat breakfast and open the window.
And then we do morning ritual, sit at the corner of bed.
That's the sound of silence.


Pukul 5 pagi di musim luruh, bukanlah lagi suatu mimpi ngeri.

Sejuk tanpa selimut. Lapar tanpa makanan. Nyenyak tanpa bantal.

Bodoh. Kan dah pesan jangan minum kopi pukul 12 malam. Siapa suruh tidur atas kerusi?

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...