Selasa, September 21, 2010

Malware yang pasti bukan tupperware.

Terima kasih kepada cik Hyda yang begitu alert tentang serangan malware di blog ini.

Tapi itu semua bukan disebabkan aku.
Itulah bagusnya orang macam aku yang malas hendak men-coding blog, hanya memakai apa sahaja yang ada dan apa yang dibagi oleh Google. Tiada banyak sangat 3rd party coding, paling cikai pun Formspring dan Nuffnang (sebab nak duit).

Punca malware adalah link blog ke blog yang ada source malware, tak payah diberitahu apa nama blog itu. Sebagai jalan mudah, aku hilangkan ke-SEMUA link blog yang ada.

Ok, aku dah hilangkan bermakna akan datang pun aku rasa tak akan buat balik.



Sekian.

Makan Maggi dalam tupperware adalah begitu loser sekali, bentuk yang tidak simetri menyusahkan aktiviti menghirup kuah dan menyental minyak.

Mangkuk sudah!

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...