Khamis, Ogos 05, 2010

Trip ke Beijing, China.

Aku beli tiket apa-apa nak jalan ke, aku memang tak bagitahu orang dulu (melainkan entah macam mana orang tahu). Macam trip ni pun aku tak cakap banyak. Sebabnya, aku malas nak beli souvenir. Tak kisah-lah kau adik aku ke, siapa ke. Sebab aku jalan pun memang cukup makan. Beg pun seketul je.

Sebab aku suka gaya hidup backpackers.

Tapi nak tak nak kena bagi tahu orang lain, mana tahu apa yang berlaku.

(aku mulakan perbualan mengenai majlis perkahwinan pakcik aku, janji bukan aku)

Setelah agak terpesong perbualan....

A: Ma, nak gi China. Beijing je.
M: Ha, kurang asam. Dah la tak balik Malaysia, gi jalan-jalan plak.
A: Hehe.
M: Jalan baik-baik negara orang.




Sampai disitu sahaja.

Aku speechless dengan orang yang mintak beg LV dan batu jed.

PS: Aku dah siapkan semua video yang dirakam oleh kawan aku. Nak tengok?

Kebosanan mencipta kelainan.

4 ulasan:

fadh_q © berkata...

video awek china ke? nak!

shiitake berkata...

boleh gak klu rajin..

dlu apsal ko stop vids pasal korea? payah nk upload?

DandelinoiD berkata...

yang sekepala nak wat vid korea tu...dah give-up.

DandelinoiD berkata...

fadh_q: awek china...erm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...