Jumaat, Ogos 06, 2010

"A Great Man at The Great Wall"

Aku petik ayat itu dari salah satu member trip aku.

Si Muka Tembok.





Oh.

Aku rasa banyak keluarkan isu tentang jiwa kacau mahupun permasalahan aku. Untuk entri ini, juga begitu. Makin ke puasa, lagi banyak cabarannya. Adakah ini latihan ke arah kesabaran? Aku sekarang kalau bertembung suatu isu, aku lebih senyap.

Aku jadi seperti abah aku (itu yang aku dapat lihat) atau mana-mana lelaki yang berumur. Bila ada masalah...senyap sahaja. Aku dah jadi hampir jadi begitu! Aku harap sila memahami situasi aku sekarang. Aku tak mahu kelihatan bodoh. Bila ada masalah, aku senyap membuta tuli. Tak mahu bertanya, nak buat seorang diri.

Adoyai.

Aku anggap ini cabaran sebelum Ramadhan tiba.
Sudah tahap frust-menonggeng ni.



OK.

Tolong jangan menambah jiwa-kacau aku dengan kata "I Love U" kat aku, untuk waktu sekarang.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...