Jumaat, Ogos 27, 2010

Muka tembok adakalanya frust dengan cermin.

Aku bukan seperti orang sekeliling aku yang pandai menggunakan Photoshop.
Evolusi aku dalam hobi tembak-tembak dan edit-edit punyalah lambat yang teramat. Puncanya mungkin faktor masa atau aku sendiri yang malas serius dalam suatu perkara.

Tak apa, setakat ini aku puas dengan lensa baru aku. Tak kisahlah model lama, janji ada gambar.


Beijing 2010 [15]

Beijing 2010 [16]

Beijing 2010 [17]

Beijing 2010 [18]

Beijing 2010 [19]


Nampakkan gaya malas aku pada ubahan gambar ini?
Evolusi aku lambat. Memang payah jadi macam aku, maka jangan jadi 'blogger' macam aku. Orang yang tak serius dalam mana-mana hal.

Apa ciri pertama pemimpin yang disarankan Abang Pijun?
Keyakinan.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...