Sabtu, Julai 03, 2010

Nak ada seks tape gak r!

Entah betul ke tidak aku mengeja.

Banyak lelaki (mungkin umur sebaya aku sudah mula hendak berfikir agak #####) asyik menyebut Kim Kardashian, KK. Aku macam ketinggalan je. Siapa dia?

Aku tanya kawan aku: Siapa Kim Kardashian?
Kawan aku jawab: Alaaa, tak kan tak tahu. yang ada sex tape tu dengan nigga tu.

Sebabkan dia ada sex tape, ada orang kenal. Rupanya dia popular dengan rancangan realiti. Apa kena mengena dengan sex tape? Rasanya zaman sekarang, andaikata kau ada sex tape, hilang segala imej yang pernah kau bawa selama ini.

Macam Ariel Peterpan, dulu beria-ia zaman pria remaja melihat kawan-kawan mendengar lagu 'Mungkin Nanti' ditepi longkang atau nyanyi bersama-sama di dewan makan. Sebut sahaja Ariel, orang tak cakap begini:

"Ariel penyanyi Peter Pan tu..."

Orang suka begini.

"Ariel yang ada video sex dengan Luna Maya tu,"









Kalau aku sex tape, mesti korang dah lupa aku yang menulis blog bila aku melalui kebosanan.
Siapa Dandelinoid?

"Ala, mamat blogger yang ada sex video tu. Yang main dengan anak dara orang bila rasa-rasa kebosanan,"



PS: Kim Kardhasian? Asyik tayang benda tu je, orang cakap lawa. Wade-neraka.

Kebosanan mencipta kelainan.

4 ulasan:

Unknown berkata...

tak lawa pun kim tu.
harap bontot je besar.
tak caye pi tgk blogserius obefiend punya.

Nadia berkata...

hmmmm pelik sungguh pemikiran kaum adam...

DandelinoiD berkata...

eh...jangan jadikan aku simbol pemikiran adam.

x semua anak adam begini.

shiitake berkata...

9 akal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...