Rabu, Jun 16, 2010

Lawak lucah lepas habis peperiksaan.

Lepas habis je, aku gi terus lab.
Ada hyeong aku baca komik lawak-lawak pasal World Cup.


"Cuba tengok gambar ni?" arah dia.
(aku tengok gambar perempuan memakai 'tube' dengan ayat disebelah 'Ini saiz C Cup')

"Gambar ini pulak,"
(gambar perempuan mungkin budak sekolah lagi, ayat disebelah 'Ini saiz A Cup')

"Ha, ini lak!"
(seorang perempuan dalam linkungan 30-an. ayat disebelah 'Ini saiz D Cup')




Gambar terakhir.
"Cuba kau teka ini saiz apa?"
Aku jawab dengan bersahaja. "G Cup kot?"

Jawapannya salah.
"Salah, ini adalah saiz World Cup!"

Siapa faham lawak ni?
Adakah lawak ini disebabkan dengan saiz buah dada, aku perlu ketawa.
Entah hape-hape lawak jenis begini.

Kebosanan mencipta kebosanan,

1 ulasan:

Nadia berkata...

rase nyer iyer kot..~!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...