Rabu, Mei 12, 2010

###### di Myeong-Dong.

Aku dah lama tak pergi kat situ, tak tahu ada lagi ke tidak.

Sesiapa yang menjadi pelancong/pelajar/pekerja di Korea Selatan, cuba lawati Pascucco (?)  Coffee House di situ. Sila ke tandas lelaki tingkat 2. Aku rasa macam dah tak ada lagi, sebab dah digantikan dengan Natural Republic, kot?




Modal Melancap

Gambar ini yang aku maksudkan tu.



Cuaca agak panas diluar, sebab itu entri ini bernada sedemikan. Maaf.

Aku dah lama tak dengar orang berbicara tentang vandalisme harta awam. Ke ianya topik yang lapuk dan apa-apa dilakukan pun dah tak ada cara nak mengatasinya?

Selalunya, kalau aku naik bas bolehlah aku jumpa ayat sebegini:


"Abang gersang. Sila telefon ###-#######"




Tapi aku rasa OK dengan orang begini, dari orang MLM yang selit gambar mereka pegang duit yang banyak dan mengajak orang mengkayakan mereka.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...