Ahad, Mei 09, 2010

Iron Man adalah perempuan seksi.

Jalan cerita, Ok-lah.

Tengok Iron Man pakai baju tu, hanya dikompekkan dalam satu beg kecil. Kagum dowh!

Aku mempunyai ekspetasi selepas menonton trailer:
1. Banyak robot. Memang betul ada banyak robot.
2. Banyak letupan. Ya, letupan sana-sini.
3. Jalan cerita tak ngam macam siri pertama. Setuju!!

Tapi kesemua diatas telah aku padamkan. Andaikata ditanya kau suka tak Iron Man 2. Ini sebabnya kenapa aku suka:


Scarlett

Dia sepatutnya jadi Iron Man.


Ya. Dia adalah Iron Man yang sebenarnya.

Setiap kali Iron Man muncul, aku tak rasa apa-apa. Tapi dia muncul, aku rasa dia adalah hero.






Demit. Kalau minah ni bawa Audi R8 yang mempunyai enjin V12, lagi bergetar lutut aku untuk ke wayang menonton Iron Man 3.

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

nabilahidayah berkata...

tahu tidak mengapa.
iron man dah laa poyo. hahahha


baik cik scarlet yg GAGAH tu jadi iron man. hahhaha :))


p/s
suka Robert Downey Jr. dalam sherlock holmes. yg itu semartttt!

DandelinoiD berkata...

memang watak itu dicipta utk jadi sombong n bongkak...

barulah IRON MAN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...