Ahad, April 18, 2010

100 Uncang Teh LIPTON dalam 360 hari.

Hundred tea bags in 360 days.

Mungkin aku patut menulis novel bagaimana seorang lelaki berjalan di serata dunia dengan membawa 100 uncang teh Lipton bungkusan kuning. Dalam 360 hari itu, lelaki tersebut menghadapi pelbagai masalah besar, tapi semuanya dihadapi dengan tenang...

...semuanya kerana Teh Lipton.


Sila tengok bahagian tepi bungkusan LIPTON Yellow Label Tea.





HIRAMEKI. Herimaki is a word that means "Get Inspired". When you get stuck, you need to relaxed but alert so you can get HIRAMEKI. Get LIPTON, Get HIRAMEKI.












Dalam beberapa entri lepas-lepas, selalu juga aku mengatakan kopi adalah terbaik. Aku mengubah pemakanan aku dengan mengurangkan pengambilan kafein atas sebab menjaga sesi tidur aku yang berubah secara rambang.

Aku dah biasa minum teh tanpa gula.





PS: Baru semalam, aku dah menghabiskan 106 uncang teh, sejak aku pulang dari Malaysia tahun lepas. Bermaksud, aku sudah buka pek yang baru.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...