Ahad, Februari 28, 2010

Sudah delete Friendster.

Terima kasih kepada Friendster yang menjadi laman untuk berfoya-foya ketika bosan.

Sebabkan Friendster lah aku ada blog, sebab masa itu Friendster ada sediakan aplikasi blog dimana pembacanya dikalangan ahli Friendster itu sendiri.



Friendster


Friendster 02



Disebabkan Friendster...

...kawan-kawan lama dapat berjumpa kembali.

Tapi paling penting, aku mula hendak membulatkan hati ingin tahu siapa dia.



PS: Banyak lagi kisah yang berada dalam Friendster, kebanyakannya hiba.

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

jumari jipan berkata...

terima kasih adib sbb ingtkan aku masih ada friendster. haha. lama gile x bukak. Apa la jadi ngn awek friendster aku yg sorang tu.. (>.<)

aina hazuani berkata...

sama. aku pun dah delete. sebab dah ramai kawan fs dah masuk fb so fs macam dah takde guna dah. takkan dua dua acc nak ada kawan sama je ye tak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...