Rabu, Ogos 05, 2009

Meh, asyik gambar korang je!

Lepas perlawanan Manchester United dan Malaysia XI hari itu, berlumba-lumba manusia meng-upload-kan gambar mereka di Facebook, blog sendiri. Tanniah peminat Syaitan Merah di Malaysia, kamu dapat peluang melihat mereka beraksi sehingga kali kedua tak sampai tempoh seminggu.

Aku ada juga pergi ikut Manchester United: Jelajah Asia 2009. Cuma kami (Elhapi, Hing dan aku) lebih best sikit kot. Di Seoul...tiada Amri Yahyah.


Junior aku yang dah lebih setahun tak jumpa, CK.


Aku tak boleh buat gambar famili begini, sebab bapa aku minat Chelsea.


Gambar terbaru aku. Terima kasih kepada En. Elhapi.


Ronaldo, budak ego yang lupa diri. Nasib baik dah berambus. (Awek ini serius hot, tak tipu)


Kedudukan kerusi yang terbaik, shot kamera yang se-maksimum mungkin.


Rehat sesi minum petang. Owh, MU ada pengkhianat Liverpool. Tanniah, anda memang syaitan merah.

Ada banyak lagi gambar seumpama ini. Malas nak menyemakkan storage server dunia. Go go Green.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...