Khamis, Mei 14, 2009

Gambar Tanpa Muka

Ada orang tanya, "Macam mana rupa kamu sekarang?". Aku memang nak tonjolkan muka toya aku, tapi siapa ada memiliki gambar aku dalam simpanan kamu? Kalau ada, mesti tak nampak perfek.

Gambar bawah inipun gambar aku pergi bercuti hari itu, muka pula tak nampak. Orang cakap jangan beli kamera mahal-mahal, gambar diri sendiri akan hilang.



Memang seronok bercuti dari mem-blogging.

PS: Terima kasih kepada Marzukey, aku ingin photo-outing sekali dengan kamu bila ada masa.

Kebosanan mencipta kelainan.

4 ulasan:

blurryfella87 berkata...

laa..
ni pun memblogging jugak ape what?

dandelinoid berkata...

peduli apa...kah kah...
tp ak ngah cuti ni...best2..

zach berkata...

bleh tahan ke cuti lama2?

aku rse x...

feeza berkata...

pesan kat jukey, nanti balik msia jadi photographer utk ex skulmet die ni.hoho ^__________~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...