Isnin, Disember 01, 2008

"Hapa bende" tag-tag ni?

Tak silap aku pernah seseorang (cik Syahme kot?) minta aku buat tag. Aku pun tak faham apa benda tag-tag ini. Cuma aku tahu name-tag yang pakai masa sekolah dulu-dulu. Tak tahulah siapa pernah tag aku atau aku baru berniat nak tag aku. Malam ini, ada seorang dah buat kenyataan bahawa aku bukan yang suka main tag.

7 Orang Bertuah sambung tag ini.
:: I want Aqi for sure.
:: Why not Fek.
:: Niea! My favourite.
:: I'm not sure if Adib want to do this. <--- INILAH KENYATAANNYA...
:: My old time favourite, Jetli.
:: Emberg won't do it for sure.
:: Eman won't do it too I guess.

Cis, En. Rocket macam tahu-tahu pula aku malas nk buat. Malam ini aku tengah menunggu perlawanan bola sepak EPL, tangan aku menggatal nak buat tag ini memandangkan hendak membunuh masa yang berlalu.

1. 7 Fakta tentang saya
:: Saya suka tidur.
:: Boleh berbahasa 3 bahasa. Tapi semua tak mahir.
:: Suka makan pedas.
:: Gila tengok movie.
:: Tak boleh pandang mata perempuan.
:: Bercakap tak tentu hala.
:: Membenci undang-undang, tapi bukan polis.
:: Seorang single dan masih tidak mencari.
:: Benci soalan "Eh, ko dah berpunya lom?"
:: Inginkan suatu benda itu tersusun dalam keadaan 'perfek'

2. 7 Perkara menakutkan saya di dunia
:: Takutkan Allah.
:: Tidur di rumah nenek sebelah ayah seorang diri.
:: Berak di tandas luar rumah.
:: Takut menegur orang buat salah.
:: Darah yang memancut-mancut.
:: Binatang reptilia macam ular dan buaya.
:: Berzina. Sebab dosa itu amat besar.

3. 7 Lagu buat masa sekarang
:: When We Were Young - The Killers
:: Apologize - One Republic
:: Megalomaniac - Incubus
:: Paint It Black - Rolling Stones
:: Snow Queen OST - Artis Korea entah mana.
:: Baby, I'm Gonna Leave You - Led Zeppelin
:: Tentang Kita - Couple

4. 7 Perkara yang selalu disebut
:: Woot.
:: LOL.
:: Dem.
:: WTF (hanya huruf sahaja aku sebut)
:: You smell like 'syet'. (Pengaruh cerita Pineapple Express)
:: Macho dow.
:: Kacak giler.

5. 7 Perkara yang amat bernilai
:: DSLR Nikon D80, dah macam bini aku.
:: I-Pod Touch 1st Generation
:: Snow cap aku berbelang macam Bob Marley.
:: Jeans yang aku beli sendiri, bukan hadiah (tak payah belikan aku jeans)
:: Segala buku pasal 'relationship'. (berat hati nak bagi orang pinjam)
:: DVD aku. Ada beberapa DVD hilang. Cis!
:: Semua nikmat yang aku dapat sekarang.

6. 7 Pertama kali dalam hidup saya
:: Pertama kali sambut 'besday' dengan kejutan tahun ini.
:: Pertama kali duduk perempuan kita suka tanpa kita pelawa, erk. Lupa.
:: Pertama kali beli iPod pada tahun 2005.
:: Pertama kali tengok 'spender' perempuan masa tadika.
:: Pertama kali pergi loji najis masa darjah 2.
:: Pertama kali masuk TV masa kebakaran belakang rumah.
:: Pertama kali masuk Salam Perantauan dengan gambar salji.

7. 7 org bertuah sambung tag ini
Aku tak nak siapa-siapa sambung. Kalau aku letak nama kamu buat ke?

Bosan rupanya buat tag.

2 ulasan:

~chocolatte87~ berkata...

ni musti tggu arsenal lwn chelsea..
xpn tgh bergumbira man u menang dgn man city..
kih3..
isi entry kali ni agak xsnOnoh..
haha..
*gelak guling2*

eM-BerG berkata...

ada juga nama aku..
benar aku susah nak buat..
atau mungkin tidak akan buat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...