Jumaat, November 28, 2008

Si 'tukang karut'.

Mari ikut mengarut! Tak suka habis masa dengan tidur, sebab pagi memang seronok melakukan suatu yang jarang kita lakukan.

2 mingu kebelakangan ini lebih kerap tengok 'movie' yang tak ada mesej murni. Aku tengok 'movie' pasal adik beradik yang dah tua tapi berlagak kurang matang (penuh carutan), seorang dealer weed yang hisap weed tiap-tiap masa (ayat paling kerap: "Your smell like shit!") dan 'movie' pasal entah apa aku tak tahu, tengok separuh saja. Tajuk dia "Young People F""king".

Aku kena tunggu bulan 12 dan 1 untuk filem berkualiti. Tunggu-tunggu.

Minggu-minggu yang berlalu, setiap minggu aku ada benda nak buat. Malam ini ada perjumpaan, esok pula ada forum. Woot! Aku suka mem-bizi-kan diri. Sebab duduk rumah hanya main Facebook dan tidur. Kalau berjalan-jalan hirup udara kotor Seoul ini bolehlah sekali-sekali tengok perangai manusia yang lalu-lalang didepan kita.

Ramai promosikan blog yang seronok dibaca, kadang-kadang aku mahu jadi seorang pembaca blog saja.

Hey, dah pukul 10 pagi. Aku mahu masak roti dengan telur hancur, tapi telur ada sebiji pula.

Atau, roti bakar ada jem anggur diatasnya dan jus anggur yang baru dibeli semalam?

Atau sekadar makan Kim (rumput hijau hancur yang diletakkan sedikit garam, gaul)?

Tak ada motifkan entri aku kali ini? Terima kasih kerana membaca.

1 ulasan:

farra berkata...

tlor sbijik x ckop ker nk wat tlor hancur?
mkn sorg2 ckop per~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...