Ahad, Oktober 19, 2008

Harap tiada siapa tahu lagi...

Sebenarnya aku saja-saja nak mengelak dari sesuatu yang aku kurang gemar. Aku tidak suka populariti, kalau kamu mahu aku menjadi seperti Coldplay, aku menolak awal-awal.

Kenapa aku tidak suka menjadi orang yang dikenali?

Senang berjalan ke sana ke mari. Tak kisah aku nak buat apa, nak jadi jadi Superman, nak jadi Ironman kan senang? Kalau jadi orang yang dikenali ramai, susah. Aku gerak ke sana, orang tanya, "Pergi mana?", aku tak kemas kini isi blog "Kenapa tak 'update'?".

Aku tahu kamu suka baca blog aku. Aku hargainya. Cuma aku hargai jangan jatuh hati dengan aku sebab ayat-ayat aku dalam blog ini. Ini cuma cerita aku berjalan dalam kehidupan seharian. Jangan anggap aku adalah manusia yang terbaik boleh menaip cerita sebegini. Aku masih aku.

Eh, sedih pula nadanya. Abaikan...

Aku menanti sampai puncaknya, disitu aku mahu berehat. Mencari tenaga untuk bercerita.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...