Ahad, Ogos 10, 2008

Summer Trip...

Aku baru pulang menjelajahi universiti Inha, Kyeongbook dan Ulsan. Selepas itu apa lagi, pergi ke pantai. Dan ini kali pertama aku bersama kawan karib aku, D80 mengambil kesana-kemari. Baru kepuasan yang sedikit aku dapat dengan gambar-gambar yang aku tangkap. Selepas sebulan lebih...isk. Lepas ini baki cuti aku nak berjinak-jinak pula dengan cara meng-edit gambar, supaya lebih sedap nak tengok. Sampai sekarang gambar yang aku tangkap tak pernah di usik dengan software-software seperti Photoshop. Mungkin dah sampai masanya.


Ini gambar bagi aku paling terbaik aku tangkap, atau aku yang syok sendiri? Haha...



Lawatilah FlickR aku yang sekian lama aku tidak mengemaskini...linknya? Ada di bahagian atas sebelah kanan. Dandelinoid-->FlickR

Aku nak tidur untuk perjalanan seterusnya, dan saki baki cuti seterusnya...

1 ulasan:

allaboutharif berkata...

gmbar crystal clear cantik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...