Rabu, Januari 16, 2008

Dandelinoid And Friends!


Tak tahulah blog saya ini setakat mana kepopularitian dia.
Sehinggakan ada orang yakin dengan jenama Dandelinoid dapat mengasah bakat menulis beliau. Mungkin selepas ini pembaca blog saya tertanya siapa Hanscorp yang muncul dalam blog saya. Dia adalah salah satu peminat blog saya (Yuk-s).Dialah yang ingin mengasah bakat tulisan, mengekspresikan perasaan serta berkongsi pengalaman hidup dia dalam ruangan blog Dandelinoid yang serba hitam dan dihiasi tulisan berwarna putih.

Hanscorp telah kemukakan idea ini kepada saya yang beliau ingin meletakkan bahan-bahan tulisan beliau yang dikarang menggunakan pen dan kertas ketika waktu bosan. Atas sebab beliau seorang yang malas menaip, beliau ingin saya membantu beliau mengembangkan bakat saya dengan alasan bahawa blog saya sering dilawati! Tak tahu betul ke tidak...

Setiap kali saya letak karya beliau disini, saya akan mulakan tajuk dengan "Hanscorp: ...", nak jelaskan bahawa itu adalah seratus peratus karya asal dari pemikiran beliau. Harap tulisan beliau menerima komen positif.

dande-L-inoid CreatoR

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...